پیرامون فرقه ضاله بهائیت

نقد و بررسی بهائیت

پیرامون فرقه ضاله بهائیت

نقد و بررسی بهائیت

یا زهرا ( س)‌

گوشه ای از خطبه فدک حضرت فاطمه زهرا (س)

بعد از وفات رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) نفاق در میان شما آشکار و دین خدا در بین شما کهنه و بی ارزش گردید .

 شیطان شما را ندا داد  ( شما هم لبیک گویان به فرمان او در آمدید ) و د ریافت که شما سرا پا به فرمان اویید

هنوز پیامبر به خاک سپرده نشده بود که خود را پیش انداخته و برای بدست آوردن مقام و منصب دست به کار شدید ، به این بهانه که ما از فتنه ( و تفرقه ) می ترسیم ؛ ( ولی بدانید که در فتنه سقوط کرده اید!)

 آیا می پندارید که ما را از رسول خدا ارثی نیست ؟!

 ای پسر ابی قحافه ! آیا رواست که تواز پدرت میراث بری و من از ارث پدرم محروم باشم ؟!

 ( به خدا و پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم)  افترا بستی . سپس رو به جماعت انصار کرده و فرمود : چرا شما از یاری من دست کشدید و در حقم کوتاهی نمودید ؟! آیا نشنیدید  که رسول خدا فرمود : (( الَمرءُ یُحفظ فی وُلده.)) حفظ حرمت شخص به این است که فرزندان اورا نیز احترام شده و حقوقشان رعایت گردد . آیا پیامبر که از دنیا رفت ، بایستی دین اورا ضایع کنید ؟! پس از او حرمت اورا هتک نموده و به دخترش – که به واسطه او محترم بود – اهانت کنید .....
نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر عدالت سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://mosafere-rahe-hagh.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید. من دختری 28 ساله هستم و در محله ای زندگی میکنم که متاسفانه اعضای این فرقه ضاله براحتی جولان میدهند و به مقدسات ما توهین میکنند و کلاسهای رایگان زبان انگلیسی تشکیل داده اند و قبل از کلاس به تبلیغ بهائیت میپردازند!!! و حربه همیشگی مظلوم نمائی را در دست گرفته اند.
حقیقتا باعث دلگرمی من شدید.
لطفا ادرس وبلاگ " مسافر راه حق و متبری از فرقه ضاله بهائیت " را در پیوندهای خود قراردهید. این شخص با نام عبدالله حقگو از متبریان این تشکیلات مافیائی و ومخوف است ولی برای اینکه بتواند چهره واقعی این فرقه صهیونیستی را به همگان معرفی کند و از شر گروه تروریستی صیانت در امان باشد اعلام تبری آشکار نکرده است. وی پس از آشنائی بیا خانواده ما و تحری حقیقت به حقانیت مذهب شیعه پی برده است و شیعه شده است. ایشان خیلی تنهاست و نیاز به دلگرمی دارد. لطفا از وی حمایت کنید .
ایمیل ایشان با نام ( لاتین ) عبدالله آندرلاین حقگو میباشد.
با کمال تشکر فراوان. منتظر عدالت. 28 ساله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد